13 November 2017

Happy Birthday Elise

Vorige week donderdag mocht Elise 7 kaarsjes uitblazen en zaterdag hebben we haar verjaardagsfeestje gevierd met zo'n 15tal vriendjes in SkyZone - een indoor trampolinezaal.
v.l.n.r Makayla, Ella, Elise, Aurora, Lily, Twyla, Drake (bovenste rij v.l.n.r.Zoe, Nathan, Ryder, James). Een paar kindjes staan er niet op.

Als thema wou Elise dit jaar 'de regenboog' dus ik naar Party City om een regenboog ballon maar iedere ballon die ik wou was uitverkocht! Dus maar voor een gewone ballon gekozen met vele kleurtjes. Toen we haar taart gingen bestellen vond ze de regenboogtaarten precies niet zo heel leuk want uiteindelijk wou ze een taart van Monster High en dat heeft helemaal niets met regenbogen te maken (haha)
Na anderhalf uur springen konden de kids genieten van pizza, taart, en dipping dots. Tot een jaar geleden had ik nog nooit van dipping dots gehoord maar hier in de US zijn deze razend populair. In Six Flags (voor Ryder zijn diabetes walk) heb ik die voor de eerste keer geproefd en het is wel lekker maar het blijft ice cream gewoon in hele kleine bolletjes.

 
 Aurora en Lluvia (haar gym vriendinnetjes)
 


Rond 6u was het feestje afgelopen maar voor de kids hadden ik nog een leuke verrassing in petto: aangezien Bram er 's avonds niet zijn Tammy en de kids en Lilly blijven slapen. Yay! En zondagochtend zijn we met zijn allen gaan ontbijten. Wat een super leuk maar druk weekend weeral.

No comments: