05 September 2011

Project: tapijt verwijderen op de bovenverdieping

Amerikanen zijn zot van tapijt; echt waar! Zoals wij zot zijn van houten vloeren zijn zij zot van tapijt. Onze hele bovenverdieping lag ermee bedekt. Volgens de vorige eigenaars was het tapijt van heel goede kwaliteit! (Het lag  er ook al voor zij in het huis kwamen wonen - en ze hebben hier meer dan 10 jaar gewoond!) Mijn eerste doel was dus om zo snel mogelijk van dat vuil goedje verlost te geraken...dat was mijn project tijdens het lange Labor Day Weekend. Het resultaat mag er zeker zijn, zo vind ik zelf. De houten vloer is in heel goede staat (behalve dan Zoe's kamer). Uiteraard is het de bedoeling om de vloer mettertijd af te schuren en opnieuw te bewerken maar dat zal wel nog efkes duren want we hebben nog andere projecten waar we willen aan beginnen. Ik ben alvast super tevreden en trots: het was niet evident om boven te zitten met buiten temperaturen van +35 graden. Mijn handen doen serieus zeer en mijn nagels zijn kapot...maar ja, daar zal ik wel moeten aan wennen zeker.

2 comments:

Kristel Holsbeek said...

ja idd dat is een heel ander effect hé!!! Groot werk maar wat een plezier erna ipv een tapijt...
Veel succes voor het volgende project;-)!!

martine said...

Van harte proficiat met jullie nieuwe huis en de reeds verwezenlijkte verbouwingen (cfr. tapijt).
Ook onze beste wensen voor de verjaardag van Bram. We probeerden dit gisteren reeds op het email-adres eve.vandewiele@hotmail.com maar dit lukte niet. Vandaar vandaag terug opnieuw. Het ga jullie allen goed. Vele groeten, Martine en Johny