25 September 2011

Klaag (zaag) postje

De herfst is ook hier officieel begonnen! Zaterdag ochtend zijn we wakker geworden met donderwolken, bliksem en een 'drizzle' regen. De herfst is weer in het land...ook in Ojai. Ik vind het einde jaar's weer (vanaf September) zalig in California. Overdag hebben we gewoonlijk stralende zon maar toch merk je dat de winter in aantocht is, we kunnen dus onze 'winter kleren' weer uit de kast halen! Het 'herfst weer' stak mij dit weekend echt wel tegen maar dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat mijn hubby en mijn grote prinses in Belgie zijn voor 10 dagen, en ik dus wat uit mijn gewone doen ben.
Ik ben content dat Zoe dit jaar nog eens naar haar grootouders kon gaan. Ze zag het volledig zitten en kon donderdag niet rap genoeg in de auto zitten om te vertrekken. Ze vond het zelfs al helemaal niet meer erg dat ik niet mee ging...ze zou mij op de computer wel zien en bovendien zou ze heel veel cadeautjes krijgen van oma, opa, babou en petje!
Haar droom is werkelijkheid geworden want aan de eerste foto's te zien had ze de eerste dag al heel wat geschenkjes uit te pakken.
Elise en ik zijn zaterdag op 't gemakken thuis gebleven. Er zijn een paar vriendinnen van mij op bezoek gekomen en de ene die kapster is heeft mijn haar 'chemically straightened'. Als ik haar mag geloven zou mijn haar recht en 'friss-free' moeten zijn voor de komende 5 maanden. We zullen zien maar het klinkt alvast super...dit betekent dat ik elke dag 15 minuten langer mag slapen - zalig!!! Verder heb ik Elise's kamer boven ingericht en heeft ze dit weekend in haar nieuwe kamer kunnen slapen. Onze lounge chair voor buiten is vrijdag toegekomen dus kunnen we nu lekker 'loungen' op ons terras en de rekken voor onze 'walk-in closet' zouden maandag moeten geleverd worden dus dan kan ik die ook installeren. Ik ben dan ook maar begonnen het tapijt af te trekken van de trap en daar ben ik bijna mee klaar.
Aangezien Bram shopping a waste of time vindt, wou ik er vandaag van profiteren om eens naar de 'mall' te gaan. Na slechts vijf minuutjes rijden merkte ik dat ik een platte band had! Na een uur wachten komt wegenhulp me helpen om mijn reserveband op te steken (nu weet ik ook eens waar die reserveband zit). Ik had mijn bezoekje aan de winkels gepland rond Elise's naps en natuurlijk werd ze ambetant van dat wachten. Toen ik uiteindelijk weer onderweg was heb ik me dan maar gehaast naar de H&M en dat is dan ook de enige winkel die ik ben binnengeweest...kleren passen met een baby die moe is, is niet aan te raden!!
Hopelijk zien we morgen de zon weer en gaat de week heel snel voorbij. Ik verlang al tot ik mijn lieverds weer bij me heb.



No comments: