21 November 2017

Een zalig weekend weeral!

Dit weekend stond er weekendje Leo Carrillo op het programma. Precies een jaar geleden zijn we hier ook gaan kamperen. Het weer was deze keer toch wel stukken beter. Een voordeel van te werken in LA (het enige!) was dat ik deze keer maar een half uurtje moest rijden tot aan de kamping en dat ik op mijn gemakken iets kon gaan eten terwijl Bram het vrijdagse fileverkeer moest trotseren en de auto nog moest inpakken. Paul en Emily moesten helemaal van Santa Barbara komen.
Toen ik in Kristy's Village Cafe mijn aperitiefje besteld had merkte ik dat Sam Elliott aan de tafel achter mij zat. Met zijn witte haar en dikke snor is hij nogal gemakkelijk te herkennen. Bram vond het een schande dat ik hem alleen maar van Roadhouse herkende terwijl hij (nog steeds) in zoveel films meespeelt (haha).
Een paar weken terug hebben Bram en ik een korte kookkursus gevolgd via REI om te leren koken in gietijzeren pannen en natuurlijk hebben we er na de les ene moeten kopen. Dit was dus de ideale gelegenheid om die te testen (en onze mede-kampeergasten jaloers te maken haha).

Als ontbijt stond er een omelet op het menu met groentjes en worst - yum. 's Middags hebben we pizza gegeten, 's avonds een eenpansgerecht met kip, rijst, en artichokes, en als dessert hebben een apple cobler gemaakt!!
En dit was dan weer een hebbedingetje waar onze medekampeergasten ons jaloers konden maken. De kids vonden de hangmat de max...en zo blijven we maar investeren he!
Super cute! Die vier zijn al vriendjes van bij de geboorte!
And boys will be boys...wat kan ik er van zeggen!

Zondag in de late namiddag werden we verwacht bij vrienden die een weekendje in Ojai verbleven in het huis van een bekende muziekkomponist! Wat een prachtige avond en een perfecte manier om een perfect weekend te eindigen.
zonnebaden eind November!


Yep, zo'n zicht vanuit mijn living zou ik ook wel willen...

No comments: