19 December 2017

Sleepovers en de tandenfee

Na het kerstfeestje in de gym mochten de kids zaterdag naar Ella's verjaardagsfeestje. Ik ben Zoe wat vroeger moeten halen want zij mocht 's avonds naar het verjaardagsfeestje van Jazmyn en mocht er met haar gym-maatjes blijven slapen. Jazmyn vierde haar 14de verjaardag! Toch wel een teken dat de meisjes super goed overeenkomen want iedereen van het team was uitgenodigd en de jongste is 9 (Zoe) en dan zijn er 2 die 10 zijn, en de andere tussen de 12 en 14 jaar.
Toen ik Zoe ging ophalen vertelde ze me dat ze een tand verloren was en dat ze die onder haar kussen gelegd had maar dat de tandenfee niet gekomen was. Haar uitleg was dat ze veel te laat zijn gaan slapen en dat ze daardoor niet meer gekomen is (haha). Ik vraag me af of ze er met haar maatjes heeft over gebabbeld....maar vooral, als ze er iets over gezegd heeft; hoe hebben haar vriendjes daarop gereageerd??  :)

Hieronder nog een schattig briefje die Zoe geschreven had voor de tandenfee een paar maanden terug en haar antwoord.



No comments: