11 October 2020

Pumpkin Patch

Diegene die mij goed kennen weten ondertussen dat Halloween mijn favoriete 'feestdag' is. Jammergenoeg zal Halloween er dit jaar drastisch anders uitzien! Gewoonlijk staat de meeste versiering al uit, en zijn we ons volop aan het klaarmaken voor ons feest dat ondertussen al een gekende jaarlijkse traditie is geworden. Covid heeft daar een stokje voorgestoken! Ik heb wel wat decoratie bovengehaald, maar nog geen fractie van wat gewoonlijk het geval is en van een kostuum hebben we al helemaal nog niet gesproken.

Trick or Treating mag niet van de gouverneur, en alhoewel we nu al meer en meer horen over candy drive throughs, het zal zeker niet hetzelfde zijn. 

Tammy had ons gevraagd of we geen zin hadden om naar Underwood Farms te gaan. Dit was ons eerste echte uitje sedert het begin van covid en ik wist niet echt goed hoe ik me erbij moest voelen. 'T is weliswaar buiten en iedereen moest verplicht een masker dragen, toch gaf het me een raar gevoel om rond zoveel mensen te zijn. 

Een traditie hier is dat de mensen met Halloween een Jack-o'-lantern maken; en de pompoenen die daarvoor gebruikt worden, kopen ze hier niet in een supermarkt maar worden op de pumpkin patch (pompoenen veld) gekocht, en soms voor veel geld. Afhankelijk van hoe groot de pumpkin patch is, zijn er gewoonlijk ook een heleboel andere dingen te zoen: ritjes op de hooiwagen, zoo van kleine dieren, eten en drinken, ...

Underwood Farms is zo een gigantische boerderij die van alles aan te bieden heeft, en dat mocht wel want ingang was $15 per persoon! Gewoonlijk probeer ik die zaken te vermijden maar aangezien Halloween dit jaar 'geannuleerd' lijkt te zijn wou ik toch een paar mooie foto's van de kinderen dus allen daar heen (behalve Bram natuurlijk). Ik had al op voorhand aan de kids laten weten dat ik geen pompoenen ging kopen maar dat ik maar al te graag met hen een paar pompoenen ging halen in de supermark 😉.

Toen we de straat van Underwood Farm inreden had ik al onmiddellijk spijt van mijn beslissing; de file van auto's was super lang maar leek uiteindelijk toch goed vooruit te gaan. Tammy wou er zijn toen de deuren open gingen en dat vond ik er eigenlijk iets over maar ik was op dat moment wel blij dat we zo vroeg geweest waren. Twee uur later, toen we terug vertrokken, was het aanschuiven om binnen te kunnen.

Maar de foto's hebben we toch he! 


gigantische pompoenen
Maar liefst $400 voor deze kanjer.
Met Ryder (masker heel snel af voor de foto!)
v.l.n.r Elise, Ryder, Ryah (kleindochter van Tammy), Ella, en Zoe



toffe pompoenen creaties

1 comment:

Katriendn said...

Je oudste dochter lijkt superhard op u Evi, ni te doen! 😁