22 July 2018

Off they go!

En vandaag was het dan zover en moesten we onze kleine boelies afzetten! Alhoewel het een super avontuur is voor hen is het een ambetant gevoel om ze achter te laten. Ik weet dat ze in goede handen zullen zijn, verwend zullen worden (zoals het hoort!), en het de max vinden om hun grootouders en andere familieleden beter te leren kennen....ik ben eigenlijk maar echt gerust als het vliegtuig weer veilig op de grond staat en ze in de goede handen zijn van hun grootouders.

Soit, aangezien we daar moesten wachten tot het vliegtuig vertrok was ik een paar foto’s aan het trekken van het vliegtuig (voor de blog natuurlijk haha) wanneer de piloot plots zijn venstertje open deed en met zijn zakdoekje begon te zwaaien...het moet duidelijk geweest zijn dat ik een mama was die een laatste ‘glimpse’ van haar kids wou :).
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me op slag meer op mijn gemak voelde...de piloot had een goed gevoel voor humor haha. En toen hij zijn duim opstak wist ik dat alles goed was en kon ik met een goed gevoel vertrekken.


No comments: