21 July 2018

Een nieuwe school voor Zoe?

De kids vertrekken bijna naar Europa! Natuurlijk is er altijd wat last minute shopping te doen, en zo gaande belande ik in de Target waar er een promotie aan de gang was van Harry Potter en ze een rugzakje en brief uitdeelden.
Ik ging er ene gaan vragen omdat ik weet dat Zoe zot is van Harry! Toen ik ze vandaag na de gym ging halen zei ik dat ik een speciale brief had gekregen van de school. Toen ik het haar gaf was ze zo super content maar zei ze: I so wish it were real and I could really go to that school! (Ik wou dat ik er echt naartoe kon!)
Jammergenoeg is dit niet het geval maar de brief hebben we ingekaderd en die hangt nu naast haar bed, en zo kan ze er toch maar van dromen he :)



En zoals het volgens de Harry Potter regels hoort, heeft Zoe de avond voor haar vertrek op vakantie nog inkt en pen bovengehaald om een antwoord te schrijven op de brief :)

No comments: