11 August 2014

Kermis

De laatste week van juli begint de kermis in Ventura voor 3 weken en het is hier in de streek een mega attractie. Ik denk dat de meeste mensen die we hier kennen er een jaarlijkse familieuitstap van maken. Zoe had dit jaar en ook vorig jaar al heel duidelijk aan ons laten weten dat ze toch zo heel graag naar de kermis wou. Bram en ik zien dat hele gedoe met die drukte echt niet zitten. Rondlopen tussen een horde mensen, omringd door een stank van burgers en worsten, en heel veel lawaai van al die attracties is echt niet aanlokkelijk maar kids willen natuurlijk gaan voor de attracties en alles wat wij niet er niet leuk aan vinden. Grappig hoe de geschiedenis zich herhaald. Ik weet nog toen ik als kind altijd naar de kermis wou maar mijn ouders dat niet zagen zitten; waarschijnlijk om net dezelfde redenen waarom wij dat nu niet meer zien zitten.
Zaterdag had Zoe ons opnieuw laten weten dat ze toch zooo graag naar de fair zou willen gaan. Geheel onverwachts kregen we in de late namiddag een berichtje van Ryder & Ella's mama met de vraag of Zoe niet met hen meemocht op zondag. Zoe'tje natuurlijk dolgelukkig en wij ook, want wij hebben nogmaals een jaartje uitstel gekregen :).
Ryder, Zoe, een vriendinnetje van Ella, en Ella
En terwijl Zoe haar volop aan het amuseren was zijn wij met ons drietjes nog eens gaan eten bij onze favoriete Italiaan in 't stad. De Arcade Plaza (het pleintje) dat vlak aan het terras van het restaurant gelegen is, is super gezellig.
Elise bij de 'Early Bird Shopper', een werk van Sylvia Raz
En zo hebben we allemaal weer een super weekend gehad!!!

No comments: