18 August 2014

Feestje met kleuters

Nu ze zelf bijna 4 jaar is krijgt Elise meer en meer uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes. Zo was er een paar maanden terug het verjaardagsfeestje van Lily en van Jacob. Elise is dan zo fier dat ze een uitnodiging krijgt en dan kan ze het niet laten om aan Zoe te zeggen dat alleen zij is uitgenodigd en Zoe niet!! Soit, ze heeft gelijk en ik maak er een punt van om alleen met haar naar de feestjes te gaan van haar vriendjes en voor Zoe doe ik hetzelfde. Ik moet zeggen dat ik op die momenten ook geniet om wat quality-time te hebben met hen.
Zaterdag was Elise uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Niki, haar allerbeste vriendje!! Ze hebben mekaar bijna de volledige zomer moeten missen aangezien wij in Europa waren en toen we terugkwamen was Niki nog op vakantie met zijn familie. Om de pijn wat te verzachten voor Zoe had ik Ella & Ryder uitgenodigd om bij ons een paar uur te komen zwemmen.
Niki's feestje was thuis bij zijn grootouders en die wonen in een PRACHTIG huis! Zo'n huis dat je in de boekjes ziet en waar wij alleen kunnen van dromen. Zo'n huis dat ook perfect is om te entertainen en het was duidelijk dat zijn oma een heel goede gastvrouw was. Zo was er naast alle lekkers voor de kids (organic icecream en cupcakes) ook wijn (van de Ojai vineyard), een kaasplank en nog vanalles voor de volwassenen - dat zijn nu feestjes waar ik graag naartoe ga!!!!Enige minpunt volgens Elise was dat het zwembad veel te klein is :).
 Elise en Lilly
 Happy girl
 Elise met Jacob en Benny
 Groepsfoto v.l.n.r.: Cole (grote broer van Jacob), Lilly, Parker, Grace (Parker's grote zus), Niki, Benny, Makayla, Elise (striking a pose!), en Makayla's broer (ben de naam vergeten)

Nog een sidenote over Parker: een paar weken terug kreeg ik een tekstberichtje van Parker's mama die zei dat Parker had gezegd dat hij aan Elise had gevraagd of ze met hem wou trouwen. Dus vroeg ik aan Elise wat ze daarop had gezegd en dit was haar antwoord:
"Yes, Parker asked me to marry him but I told him that I didn't want to. And than Parker was sad and said that marriage was really fun so I told him I was going to marry him - grappig he!

Elise en Niki

No comments: