26 May 2014

Time for grill'n and chill'n - our annual backyard camping fest

Amai, we hebben weer een super weekend achter de rug en van deze keer een lang weekend; ons eerste lang weekend dit jaar!!! Met Memorial Day weekend organiseren we naar jaarlijkse gewoonte onze Annual Backyard Camping Fest en dit jaar waren we met 25; 13 kids en 12 volwassenen, een mix van 'nieuwe' en 'oude' vrienden. Het was gewoon de max!!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Edine, Sven, Flinn en kleine Fiona die pas 4 weken oud is.
 Een zwembad vol! V.l.n.r Ennio, Ella, Ryder, Grace, Nathan, Zoe, James, Elise, Sven, Flinn, and Paul.
 Zoe and Ryder - love is in the air!


 BBQ voor de kids!
Setting up camp
Best friends forever!
Jammergenoeg hebben we een klein dipje gehad tijdens ons feestje. Ik had Elise uit het zwembad gehaald en in een handdoek gewikkeld toen ze me vroeg of ik haar wat pretzels kon halen. Blijkbaar was ze me naar binnen gevolgd maar was ze op het trapje over de handdoek gestruikeld en gevallen op onze stenen trap! Haar tandjes zaten door haar lipje! Toen ik haar hoorde vallen begon ik direct ook te wenen - Elise was uiteindelijk zelf redelijk kalm maar ik denk dat dit vooral te maken had met het feit dat ze zag dat haar mama zo in shock was! Met zijn tweetjes zijn we naar de Urgent Care gereden maar de 4 Urgent Cares waren allen gesloten omwille van de feestdag - jeez!! Toen ik aan Elise vroeg of ze ok was en of het pijn deed, zei ze dat ze geen pijn had maar dat ze toch echt wel een pretsel wou - typisch Elise! Toen ik dat hoorde ben ik naar huis gereden, het bloeden was ondertussen ook gestopt en alhoewel haar lipje dik zat, bleek het minder erg dan ik dacht. 

Sfeerbeeld

Making S'mores - always a hit!

Iedereen had goed geslapen in de tenten; en met het stralende weer de dag nadien wilden de kids op zondagochtend direct weer in het zwembad. Uiteindelijk zijn de laatste gasten rond 3 uur in de namiddag (na nog een BBQ) vertrokken en zijn Bram en ik aan de opkuis begonnen - wat uiteindelijk zeer goed meeviel! Ik ben voor alle zekerheid toch nog met Elise naar de Urgent Care gereden omdat ik toch zeker wou zijn dat alles goed was - de dokter zei dat de snede perfect aan het genezen was; dat ze zeker geen draadjes nodig had en dat ze er hoogstwaarschijnlijk zelfs geen litteken zal vanover houden!!! Meer moest ik niet horen :). De kids zaten vroeg in bed en Zoe heeft vandaag zelfs tot 9u30 geslapen - we hebben haar moeten wakker maken want we wilden toch wel graag gaan lopen.
 Elise en ik being silly
 Zelfs Biscuit had het lastig op zondag en dit is wat ze de hele dag gedaan heeft.
 Nathan geniet van zijn ijsje! 
 My blue-eyed baby
 James
 
En deze morgen moesten die calorieen toch verbrand worden he - hier zie je een typische foto van ons gezinnetje op zondagochtend (of de ochtend na een lang weekend!). Weer 10 km gelopen in ongeveer een uurtje en ongeveer 650 calorieen verbrand! We kunnen er weer tegen deze week.
Groetjes

No comments: