05 June 2014

Haircut anyone??

De laatste weken gaat Zoe op donderdagnamiddag na school met Grace mee naar huis. Haar mama werkt op donderdag niet en zo kunnen de kids een hele namiddag samen spelen. En voor Zoe is het ook leuk dat ze eens een dag niet in Kids Club moet blijven. Deze playdates zijn gewoonlijk redelijk uneventful; Zoe en Grace komen goed overeen (meestal toch, ze hebben hun momenten) en steken eigenlijk nooit kattekwaad uit. Tenmiste, zo was het toch tot vorige week. In de late namiddag kreeg ik van Grace's mama een tekstberichtje  met de volgende foto....de girls hadden mekaars haar afgeknipt. Ik was op dat  moment aan een conference call en kon op slag niets meer zeggen.

Toen ik haar vroeg hoe erg het was stuurde ze me de volgende foto door...
De blik op hun gezicht - zo grappig!

De schade is veel beter merkbaar bij Grace aangezien ze zo'n lang haar heeft. Hier zie je heel goed dat er een heel stuk afgeknipt is vooraan. Van Zoe is het minder duidelijk maar zij heeft nu ook laagjes in haar coupe. Ondertussen is Grace's coupe bijgeknipt van de kapper en valt de schade nogal mee. Zoe's haar heb ik zo gelaten - het valt niet te erg op.

Toen Bram Zoe ging ophalen zeiden de girls: yeah: we're not the best hair cutters!!!

No comments: