21 May 2014

Last minute changes!

Vorige zaterdag hadden we een drukke maar gezellige dag gepland en we keken er enorm naar uit. Een telefoontje van Elise's school op vrijdagnamiddag veranderde ons plan nogal drastisch. Volgens de directrice had Elise pink eye (bacterial conjunctivitis) en dat heeft de dokter later op de dag bevestigd. Pink eye is enorm besmettelijk en dus konden we maar beter thuis blijven...daar gingen onze plannen.
Uiteindelijk hebben we toch een super weekend gehad....
Aangezien Elise niet naar de gym mocht heb ik ze met mij meegenomen voor een pedicure. Ik zag het echt zitten om mij nog eens goed te laten verwennen, ik denk namelijk dat mijn laatste pedicure meer dan een jaar geleden is (of langer zelfs). Na de gym kwam Bram met Zoe langs en natuurlijk wou zij haar nageltjes ook laten doen.
Heb ik jullie al verteld dat Elise niets liever doet dan op andere mensen hun voeten stappen - jullie zien het al aankomen he, mijn nagels waren (letterlijk) nog niet helemaal droog toen ons madam er haar voetje moest opzetten! Jullie kunnen zich de scene die zich toen heeft voorgedaan waarschijnlijk wel voorstellen. Laat ons zeggen dat mommy geen happy camper was!

De rest van het weekend hebben we vooral in het zwembad doorgebracht; het water was zaterdag 37 graden!!
Zoe heeft een paar weken terug van de buurvrouw zonnebloemzaadjes gekregen die ze gepland heeft en met heel veel liefde dagelijks water geeft. De plantjes beginnen al goed te groeien. Dit weekend heeft ze voor wat kunstwerk gezorgd voor 'haar tuin' - met heel veel detail afgewerkt, precies zoals we Zoe kennen.
Het komende weekend zal een druk weekend worden. 'T is namelijk Memorial Day weekend en na jaarlijkse gewoonte doen we onze Backyard Camping Fest bij ons thuis: maar liefst 13 volwassenen en ongeveer evenveel kids - het zal druk zijn.

5 comments:

Anonymous said...

Ik volg jouw blog met die mooie verhalen al een hele tijd en geniet ervan, waarvoor dank om jouw leven met jouw kinderen te willen delen met onbekenden.
Ook volg ik de blog 'Ilse's blogspot' die bij jouw 'bloglist' staat, maar plots heb je een paswoord nodig om 'Ilse's blogspot' te kunnen lezen en moet je haar een mail sturen om dat paswoord te krijgen, maar het probleem is dat ik haar mail niet heb en ook nergens kan vinden. Kan jij daar mij mee helpen. Al dank bijvoorbaat en groeten van Hilde uit B. en sorry omdat ik jou daarmee lastig val.

The Sercu Family said...

Dag Hilde - ik zie Ilse dit weekend en zal het haar laten weten :).

Groetjes

Anonymous said...

Al dank bijvoorbaat en ik hoop zo de verhalen van Ilse te kunnen blijven volgen.
Ik wens jou alvast een heel fijn weekend en ik blijf ook met veel belangstelling jouw blog en de belevenissen met jouw leuke kinderen volgen.
Groeten van Hilde uit B.

Ilse said...

Dag Hilde, leuk dat je mijn blog volgde, maar vanaf nu houd ik het, om verschillende redenen, liever privé. Bedankt alvast voor het begrip! Groetjes, Ilse.

Anonymous said...

Beste Ilse,
Zeker heb ik begrip daarvoor en ik wens jou verder nog veel geluk in je verder leven en bedankt voor jouw reactie.
Groeten van Hilde uit B.

P.S. Ook dank aan' de familie Sercu' voor de overlast die ik jullie bezorgde.