13 May 2019

Happy Mother's Day

Gelukkige moedertjesdag aan alle mama's, hopelijk hebben jullie een fantastische dag gehad! Met slechts een paar weken te gaan voor mijn halve marathon, ben ik mijn dag gestart met een lange run van bijna 18km. Ik zag het eigenlijk niet goed zitten en had aan Zoe gevraagd of ze geen zin had om met mij mee te gaan (op de fiets dan wel natuurlijk) en gelukkig zag ze dat enorm zitten.
Terwijl wij weg waren was Bram met zijn vrienden gaan mountainbiken en was Elise alleen thuis. Toen we thuiskwamen had Elise (met instructies van Zoe) het hele huis versierd voor mij - yay!
 zeer creatief met deze banner :)
De grappigste: bedankt om altijd onze lunch te maken - haha, niet altijd met goesting maar toch iedere dag
Een uurtje later was Bram thuis en werden we verwacht bij Andrea en Michael voor een brunch - hij is een fantastische kok en het eten en de wijn waren weerom de max! Het deed een beetje pijn om de dag nadien te gaan werken maar soit, we hebben het overleefd.








Mijn lieve schatten

No comments: