18 May 2019

Demonstratie Ojai Recreatiecentrum

Phew! Wat een hectisch weekend al: deze morgen kinderen naar de turnles, elk met onze eigen auto want Zoe moest na de les direct met Bram naar de opendeurdag van het recreatiecentrum om er met hun team een Kung Fu demonstratie te doen, terwijl ik Elise moest afzetten bij een vriendinnetje voor een verjaardagsfeestje waarna ik mij gehaast heb om de demonstratie van Bram en Zoe niet te missen.
Klik hier om het filmpje van 2017 te zien.

Na de demonstratie ben ik vlug terug naar huis gekomen om de tent, slaapzakken, en een rugzak te pakken voor 1 overnachting. Elise's Girl Scouts groep heeft een activiteit gepland in de Santa Barbara Zoo, en daar blijven we 1 nachtje slapen....ze geven regen uit dus hopelijk wordt het niet te nat. Zoe en ik zijn van plan om rond vier uur hier te vertrekken en Elise onderweg op te pikken.....wat een belevenis zal dit worden!

No comments: