14 February 2019

Wall of love

Naar aanleiding van Valentijntjes, maar vooral ook omdat ik de eerste twee weken in februari toch wel wat heb moeten reizen voor het werk, had ik voor de girls een ‘wall of love’ gemaakt....een hartje voor elke dag met een gepersonaliseerde boodschap voor elk...oef, wat een project...maar zo geslaagd en de kids vonden het zo tof. Voor herhaling vatbaar, dat is zeker.
Toegegeven dat het na een week wel wat moeilijker werd om iedere dag iets te schrijven, en op Bram moest ik niet rekenen want daar deed hij niet aan mee....zo zei hij! Soit, ik ben content met het relsutaat.


Gisteren kregen we op het werk heerlijke koffie van onze on-site barrista en een valentijntjes-donut; voor de kids natuurlijk. En vandaag verkocht de PRIDE groep een heleboel lekkers...die ik ook met de kids gedeeld heb.


Leuke annekdote:
Bram belt me gisteren op het werk
Ik: zo tof, we krijgen hier lekkere koffie en een donut vandaag!
Bram: ah, waarom?
Ik: voor Valentijn
Bram: Wanneer is dat weer?
Ik: Morgen!
Bram: ah ja....je hebt je cadeau al gekregen.
Ik: ah ja, wat dan?
Bram: liefje, het is bij ons iedere dag Valentijntjes :)
Ik: zucht :)

No comments: