15 October 2017

Elise

Met ons drukke schema is het tijdens de week eigenlijk enkel op woensdagavond en vrijdagavond mogelijk om met ons vieren s'avonds samen te eten. Nu ben ik drie weken geleden met een cursus begonnen die gelukkig maar 4 weken duurt maar die jammergenoeg op een woensdag valt. Gewoonlijk liggen de kids net in bed als ik thuiskom. Het was hoognodig om nog eens wat quality-time te hebben met onze jongste spruit. Gewoonlijk blijft Elise op donderdag in Kids' Club en neemt Bram haar mee naar zijn Kung Fu les. Daar moet ze dan wachten tot ik haar rond 8u kom ophalen op terugweg van de gym.
Donderdagnamiddag heb ik zowel Zoe en Elise getrakteerd op een ijsje maar terwijl Zoe in de gym was ben ik met Elise naar het strand geweest. Het was een fantastische avond met prachtige zonsondergang en heel veel gymnastiek kunstjes...voor herhaling vatbaar!







                              Stella meets Miss Mouse :)

Vorige week was ze ook de Star-Student op school en mocht ze haar poster "All about me" aan haar klasgenootjes voorstellen. Ze heeft ze zelfs in het Nederlands tot 10 leren tellen.

En nog een leuke foto van haar tijdens Tammy's Fiesta feestje van dit weekend.

No comments: