12 February 2017

Happy Valentine!

Wij zijn geen grote Valentijntjes-fans...voor ons is het meestal een dag zoals een ander (Bram zegt dat het mij iedere dag Valentijntjes is :) ) maar dit jaar was een beetje uniek.
Vrijdag ben ik met 3 vriendinnen gaan stappen in LA. Aangezien we het restaurant gesloten hebben (MAW we werden vriendelijk verzocht om te vertrekken omdat ze wilden sluiten), hebben we ons voorgenomen dat we dit veel meer moeten doen - we hebben duidelijk veel te veel te vertellen!
De dag nadien ben ik met Tammy naar het Eros-feestje geweest in Los Olivos bij Sunstone Winery. De omgeving is gewoon prachtig en het evenement was de max met super lekker eten en fantastische wijnen.

Foto's van de photo booth in Sunstone 


Tammy is lid van een 5-tal wijneries (3 in Los Olivos en 2 in Ojai), en dus zijn we op de terugweg nog gestopt in Ojai, waar de Ojai Vineyard, een feestje gaf voor de release van hun rose, en dat konden we toch niet missen.

Als afsluiter van het weekend zijn Bram en ik zondag, met nog 2 andere koppels, gaan eten bij Nocciola - het beste restaurant in Ojai, als je het mij vraagt.

Phew! Het zal een lastige werkweek worden....

No comments: