03 January 2015

A girl's day out

De goesting was nogal ver te zoeken toen we begin deze week opnieuw moesten gaan werken. Gelukkig was het maar een korte week want ik had vrijdag nog een dagje conge genomen. Bram moest werken maar ik wou er met 'mijn girls' even op uit. Ons eerste idee was om naar de cinema te gaan maar er waren jammergenoeg geen films die we echt de moeite vonden. Onze tweede keuze was om naar Color Me Mine te gaan. Het was een groot success! Nadat ze elk een figuurtje uitgekozen hadden mochten ze de kleuren kiezen waarmee ze wilden schilderen en de soorten verfborsteltjes die ze wilden gebruiken.
Elise is er klaar voor, zij heeft een piggy bank gekozen
Zoe legt de schildertechnieken uit
 Zoe heeft een dolfijntje gekozen
 Heel geconcentreerd bezig
 An interesting looking piggy :)
 Zoe wou haar dolfijn afwerken met de bubbels techniek. Ze moest blazen in dit bekertje tot de verfbubbels overliepen op haar figuurtje. 
 Voila, en nu wachten tot alle bubbels weg zijn en dan laten drogen.
 Elise wou dit natuurlijk ook proberen en deed dit zeer goed
 Fier als een gieter :)

Na Color Me Mine zijn we met ons drietjes gaan lunchen, daarna naar de mall geweest en als afsluiter onze nageltjes laten doen...yep, t'was een dure dag...maar oh zo leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

No comments: