04 January 2015

Gaatjes

Vrijdag zei Zoe dat ze graag oorringetjes wou hebben. Ik had gezegd dat ik dat ik daar ok mee was maar dat ze er nog eens een nachtje moest over slapen om zeker te zijn. Ze had me ook allerhande vragen gesteld: doet het pijn, welke oorringen kan ik kiezen, zal het lang pijn doen, hoe oud was was jij mama toen je oorringen kreeg, of ik geweend had...enz. Ikzelf was pas 5 of 6 toen ik mijn oorringen kreeg, dus veel weet ik daar niet meer van. Ik weet wel nog dat toen ik een gaatje liet bijsteken in mijn tienerjaren dat ik verschoot van hoeveel pijn het deed. Niet dat het erg was maar misschien toch wel ietske meer pijn dan ik had verwacht - natuurlijk heb ik dat niet aan Zoe gezegd :).

Typisch Zoe, maar gisterenochtend was ze super vroeg wakker en kwam ze onze kamen binnen en zei ze dat ze er goed over gedacht had en dat ze zeker was dat ze oorringen wou...en bij deze...met zijn allen naar de mall.
 Wat bleekjes...een beetje nerveus
 Met een balpen worden de gaatjes getekend
Het resultaat

Ik heb er geen foto van maar uiteindelijk hebben twee verkoopsters tegelijkertijd de oorringtjes geschoten zodat de schok in 1 keer voorbij was. Een collega van mij, haar dochter, had ook  oorringetjes gewild maar na het eerste gaatje zag ze dat tweede niet meer zitten dus ik vond het een super goed idee toen ze voorstelden om de gaatjes tegelijkertijd te schieten. Alles gaat uiteindelijk zo snel maar ik dacht even dat Zoe ging wenen...toch niet...super trots met haar oorringen.

Elise had het hele gebeuren goed bekeken en toen ik achteraf aan haar vroeg of zij geen oorringetjes wou schudde ze hevig haar hoofd...helemaal niet - haha.

No comments: