24 July 2014

Vakantie

Ondertussen is onze vakantie alweer een maand achter de rug! T was geleden van toen Elise pas geboren was dat we met de hele familie nog eens in Belgie/Frankrijk geweest waren en dan nog voor zo lang. Volgens amerikaanse normen is een 2,5 weken vakantie not done! Mijn collega's stonden ervan versteld dat ik zonder probleem zo lang van het werk kon weg zijn...zou ik wel weten wat te doen met al die tijd? Are you kidding me!!! Die paar weken zijn voorbijgevlogen en 't heeft eens deugd gedaan om er helemaal uit te zijn en dan nog met de hele familie. Ons plan was om te genieten van mekaar en van de familie, goed te eten en te drinken (zonder kater!) en toch iets te sporten...en daar zijn we heel goed in geslaagd. We hebben zelfs ontdekt dat Torhout een paar hele leuke loopwegeltjes heeft :).

 family pic: vlnr: mezelf, Elise, Joeri, Chamille, Perrine & Zoe
 jetlagged :)
 mijn metekindje
 Elise en haar peter
 een typische Elise-foto met links Michelle en rechts Bolero
En dat Elise zot is van de paarden zie je (en hoor je) in het filmpje hieronder. Ik heb er (gelukkig voor jullie) een kortere versie van gemaakt maar Bram en ik hebben er een hele tijd mogen naar luisteren onderweg naar de luchthaven in Parijs (het 'aangename' geklik op de achtergrond is dat van Elise die aan het  knopje van haar speelgoedje zit te prutsen).

 pretty Zoe
 Opa en Therese

Bram en ik hebben ook een weekendje in Gent gespendeerd. Wat was het leuk om te slenteren in t' stad en met vrienden af te spreken! Zaaaaalig gewoon.
 Bram en Nils
Afscheidskoffie met de bende in Cafe in 't Park

Met Luis en Juliette: funny faces
Face painting in Avifllora - Elise de leeuw
Babou met haar kepjes. (PS: voor Babou is russisch voor Oma- just in case you were wondering)
Op de draaimolen In Aviflora - Elise is van niks bang
Met Tiare Tahiti achter haar oortje, terug op het vliegtuig naag huis.  

En ondertussen begint het hier al goed te kriebelen hoor - binnen een paar uur is Zoe terug thuis. Eindelijk!!!! Can't wait for the cuddles :). Ik heb nog een paar filmpjes van onze amazones in aktie en daar moet ik dringend eens mijn werk eens van maken. Morgen een half dagje werken en dan gaan we kamperen, meer daarover ook volgende week.

No comments: