12 May 2018

Hectisch

Vorig weekend was zo’n weekend dat het zo druk was, dat je met moeite beseft dat je een weekend hebt! Zaterdagochtend hadden Zoe en Elise zoals gewoonlijk gym. Na de gym ben ik met Zoe naar Santa Barbara gereden om haar af te zetten bij Nathan voor zijn verjaardagsfeestje. Ik was net op tijd terug thuis om Elise af te zetten voor een verjaardagsfeestje van haar vriendinnetje in Ojai. Het was zalig om de avond/ochtend voor ons alleen te hebben (dit is een echte zeldzaamheid!). We zijn ‘s avonds lekker gaan eten en 's ochtends nog een lange wandeling gaan doen in de bergen....net op tijd terug om Elise te gaan halen en daarna naar Santa Barabara te rijden om Zoe te gaan oppikken.
We hadden met Paul en Emily afgesproken om met de kids eens te gaan schaatsen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik laatst op schaatsen heb gestaan! Het was leuk maar een val op het ijs doet geen deugd en dat heb ik in het begin van de week goed gevoeld aan mijn pols. Emily was er erger aan toe: een geschaafde kin, en een pijnlijke pols en been! Ik weet niet of dit voor herhaling vatbaar is :)



No comments: