03 May 2018

Blauw haar

Een paar maanden terug had de school (weeral) een geldinzamelactie georganizeerd: hoe meer pagina's (boeken) de kinderen lazen hoe meer geld ze konden verdienen voor hun school. Je moest de kids online registreren en dan aan familie en vrienden vragen (via Facebook of email) of ze wilden donaties geven. Het is belangrijk om de school te steunen, daar ga ik volledig mee akkoord, maar om geld te gaan ronselen daar heb ik een grondige hekel aan...op zo'n momenten geef ik liever gewoon geld en zo ben ik er direct vanaf. Met het ingezamelde geld wou de school nieuw speeltuin materiaal kopen. Het doel was om aan $10,000 te geraken.
Aangezien ze meer dat dat hadden binnengereken mochten de kinderen (als beloning!) met blauw haar (blauw is het kleur van de school) naar school. Ik weet niet of dit in Europa ook de nieuwe modetrend is maar de nieuwe trendy haarkleuren zijn hier roze, blauw, paars (zie hieronder).
Zeker niet mijn stijl maar soit! Ella en Ryder hebben hun haar ook regelmatig blauw (kleur van diabetes) en ik weet van Tammy dat je haar hiervoor volledig gebleekt wordt vooraleer ze het blauw erop zetten. Een andere optie was natuurlijk ook uitwasbare shampoo maar aangezien ik daar zelf eens een fiasco ben mee tegengekomen (op heel bleek haar is het niet gegarandeerd dat het kleur er uit komt - dat was bij mij het geval en het was oranje kleurshampoo!!) zag ik ook die optie niet direct zitten en zeker niet voor Zoe met haar witte haren. De laatste optie was een pruik en al zeg ik het zelf...de kindjes zagen er goed uit. Zoe heeft zelfs een paar keer de vraag gekregen of dit haar echt haar was LOL.


No comments: