12 August 2016

Verrassingstrip

Vorig week woensdag ben ik met 13 vrouwelijk vrienden/kennissen de film Bad Moms gaan bekijken (voorafgaand door dinner en drinks natuurlijk!)....een absolute aanrader!! Ik voelde me zo fantastisch na de film...ik ben niet alleen - yay!!! (trailer hieronder)
Ik moet eerlijk toegeven dat vele momenten in de film precies zijn hoe het er bij ons aan toegaat...de strijd tussen de werkende (gestresseerde moeders) en die moeders die overal en op elke schoolactiviteit (op tijd!) aanwezig zijn. Die moeders die altijd lief zijn tegen hun kinderen (toch in publiek) en een zee aan tijd lijken te hebben en de moeders (gelijk ik) die constant moeten zeggen 'hurry hurry we are going to be late!!". Die moeders die altijd vrijwilligerswerk kunnen doen in de klas en die moeders (gelijk ik), die 's avonds om 9u nog huiswerk verbeteren omdat ze niet willen onderdoen voor die 'andere' moeders. Die moeders die 's morgens in 10 min klaar zijn (vraag niet hoe!) en die moeders die er altijd perfect uitzien op gelijk wat voor moment van de dag....en zo kan ik nog even verder gaan.
Soit, de film is een echte aanrader...ik denk er nog vaak aan terug. Net zoals maandag....toen alles gewoon verkeerd liep. Kort samengevat: om 7uur 's morgens was iedereen aan het wenen en lag er overal ei op de keukenvloer en ook op de kleren van de kids (later ook gezien dat mijn kostuumbroek vol ei hing...ik bespaar je de details). Soit, ik voelde me zo slecht dat ik vond dat de kids een 'special day' verdiend hadden dus vandaar de verrassing gisteren:

's Morgens zei ik tegen de kids dat ik geen ontbijt voor hen ging klaarmaken...en alletwee keken ze me verschrikt aan (waarschijnlijk nog aan het denken aan het debacle eerder deze week). Ze waren nog meer verschoten toen ik zei dat we zouden gaan ontbijten...what a treat!!
bij Bonnie Lu's in Ojai

De volgende verrassing was de uitstap naar Hurricane Harbor, een waterpark op ongeveer een uurtje rijden van bij ons. 

eating ice cream dots (ijscreem in de vorm van kleine bolletjes) - how about 'normal ice cream'?
De kids hebben enorm genoten van onze uitstap. Ik vond het park niet zo spectaculair...maar soit, de kids hebben zich goed geamuseerd en dat is het belangrijkste. Op de weg naar huis zei Elise: mommy...it was so much fun today, and you were so nice!....ja, wat moet je daar op zeggen.

No comments: