15 August 2016

Party...all the time

Amai, wat een druk weekend weeral! Het is al een paar maanden dat Nathan en James willen dat Elise en Zoe naar een movie-night zouden gaan bij hen thuis. Praktisch is dat nogal moeilijk te regelen aangezien zij op een uur van ons wonen, wat wil zeggen dat ik naar ginder moet rijden en terugkeren, en dat ik dit de dag nadien nogmaals moet doen om ze te gaan halen. Maar soit...een mens kan niet altijd neen zeggen natuurlijk dus vrijdag was het van dat. Uiteindelijk was ik rond 7u 's avonds terug thuis en zijn Bram en ik met ons tweetjes nog gezellig iets gaan eten.
Foto's van hun sleepover hieronder...

En ook in Santa Barbara is de Pokemon-rage toegeslagen - LOL. De kids op zoek naar Pokemon.


Pokemon gevangen!
Selfie van Zoe en Nathan die ik op haar iPod gevonden heb.

Toen ik ze de dag nadien tegen de middag ging halen kon ik direct zien dat ze niet veel geslapen hadden en onderweg naar huis zijn ze alletwee in slaap gevallen. Tegen twee uur waren we thuis, maar om 3uur werden we alweer bij de Loper Family verwacht voor hun jaarlijkse Fiesta party...hun feestjes zijn altijd de max, met meer dan genoeg wijn en lekker eten!! Ze hadden zelfs iemand laten komen die speciaal voor ons mexicaans kwam koken.
de daddy's
the little girls: Ella, Abby, Elise
de ladies: me, Geena, en Bev (Jeff's mama)
met Tammy
in traditionele klederdracht :)
el Jefe

Zondagmiddag was er een picnic van mijn werk, maar aangezien de kids bij Ella en Ryder waren blijven slapen en ze veeeel te laat in hun bed zaten (en dus oververmoeid waren), heb ik de picnic maar afgezegd. 's Avonds werden we namelijk opnieuw verwacht voor een feestje maar deze keer bij Michael (Tammy's broer), die net een nieuw huis gekocht heeft en dit aan het verbouwen is. Geen foto's van dat event (jammer!). Hij is een fantastische kok en er was dus eten in overvloed! 
chil-laxing in the pool

No comments: