26 July 2016

Sleepovers and Pokemon

Dit weekend was sleepover-weekend. Zaterdag kwamen Remi en Rylie op bezoek en bleef Rylie slapen, en ging Elise slapen bij haar vriendinnetje, Lilly. Girls all over dus!!!
V.l.n.r Rylie, Zoe, Elise, en Remi



Attractie van de dag: de kids vinden een mini-hagedis en iedereen wil die graag even vasthouden.

Later op de avond zijn we met Rylie en Zoe naar Ventura strand gegaan om af te koelen. Ook bij ons is de Pokemon-rage toegeslagen - ik heb lang niet willen toegeven aangezien ik geen fan ben van al die spelletjes maar ik wou toch ook wel weten wat die hele Pokemon bedoening was. Zoe vind het spel de max en ik had beloofd dat ze onderweg van het restaurant naar de parking op mijn telefoon mochten spelen....natuurlijk zijn we onderweg verschillende Pokemon tegengekomen die gevangen moeten worden. Toen we al uit de parkeergarage aan het rijden waren zag Zoe opnieuw een Pokenmon en riep ze: Daddy STOP, there is a Pokemon here and I need to catch it!. Als goede vader stopte daddy de auto zodat dochterlief haar Pokemon kan vangen...waar gaat dit naar toe!!!

No comments: