12 July 2016

Kampeertrip

Vorig weekend zijn we opnieuw naar Mt Pinos gaan kamperen (foto's van vorig jaar hier). Het weer was fantastisch en iedereen zag het super zitten. Net zoals vorig jaar zijn we naar de top van de berg gewandeld. De hele wandeling is ongeveer 5km maar 't is serieus klimmen en op zo'n hoogte voel je dit echt wel. Maar de kids hebben dit zonder zagen en morren gedaan! En Zoe en Nathan zijn een whittling club gestart :)

Ik ben zo vaak onder de indruk van de mooie foto's die mensen nemen met hun iPhone! Ik kan mijn plan wel trekken en ken de basis maar er is zoveel dat je met een iPhone kan doen dat ik er graag meer wou over weten. Ik heb met net een boekje aangeschaft: iPad en iPhone digitale fotografie tips en tricks...eerste praktijkles was deze kampeertrip. Wat denken jullie? Het helpt natuurlijk wel dat de omgeving zo fantastisch mooi was.


Elise striking a pose! (en neen ik had het haar niet gevraagd :))

v.l.n.r elise, Zoe, Martha, Louisa, James, en Nathan
v.l.n.r. Peter, Paul, Emily, Martha, Zoe, Bram, Nathan, James, Elise, en Louisa (Alleen jammer dat Barbara en Edith niet op de foto staan...)

panoramisch zicht helemaal boven op de top
the cool kids

familiefoto
Zoe en Nathan
de gigantische dennebomen

Nathan en James hadden voor hun verjaardag een echt zakmes gekregen om the whittling (geen idee hoe je dit in het nederlands noemt: hout kerven misschien?)
Zoe en Nathan hebben ze daar het hele weekend mee bezig gehouden.

 Zoe wil nu natuurlijk ook een zakmes voor haar verjaardag :)

No comments: