22 July 2015

Tandje weg

Elise is haar eerste tandje kwijt. Volgende week hadden we eigenlijk een afspraak bij de tandarts om haar tandje te laten trekken maar dat zal nu niet meer nodig zijn...
Haar tandje stond eigenlijk al een paar dagen heel los en gisterenavond zei ze: mama, morgenochtend moet je mijn tandje uittrekken. Waarop ik reageerde: ja ja - denkende dat ze dit de volgende dag toch zou vergeten zijn. Maar deze morgen was het eerste dat ze zei dat ik haar tand moest uittrekken.
Ik probeerde haar uit te leggen dat ik dat eigenlijk niet zag zitten en dat ze dat zelf moest proberen maar ze bleef zeggen: come on mommy, you can do it, you can do it - lol. Toen ik er voorzichtig aankwam hing het al zo los dat het er super gemakkelijk uit kwam. Elise was euforisch: I am toothless, I am toothless! riep ze. Ze kon niet rap genoeg op school zijn om het aan haar vrienden en leraressen te tonen.

No comments: