30 March 2015

Gelukkige verjaardag Zoe!

Ongelooflijk maar onze kleine meid is zaterdag 7 jaar geworden! Ik weet dat ik mezelf ieder jaar herhaal maar de tijd gaat toch zo snel. Jeez, 7 jaar al!! Ik ben zo trots op onze prinses. Net zoals vorig jaar wou ze haar feestje in de gym en net zoals vorig jaar was het een mega success.

Groepsfoto: ze waren met 16 dit jaar
bovenste rij v.l.n.r Nathan, Elise, Brooke, Zoe, Grace, Payton en Ryder
middenste rij v.l.n.r Ella, Cali, Madeleine en Autumn
onderste rij v.l.n.r Micah, James, Aaron, Jake en Kohl
Als thema had Zoe "under the sea" gekozen - geen idee hoe ze daar opgekomen is!! Gelukkig hebben we pinterest om op de ideeen te komen :)

Vrijdag ben ik met Zoe boodschappen gaan doen voor haar feestje en ik wilde toch zeker ook een paar gezonde dingen in ons assortiment zee-eten voorzien. Ik vroeg aan Zoe wat we voor de worteltjes konden gebuiken waarop ze heel kordaat antwoordde: mommy, those would be the orange sea slugs (oranje zeeslakken) - hoe ze er toch maar op komt. Ik heb het ge-googled en die bestaan inderdaad :). 
In de aanval...
omringt door de cadeautjes en fier als een gieter

No comments: