04 November 2014

Moe...

Na al dat feesten waren we dit weekend wel moe! Zondag was dus een rustdag....soit, het rusten kon beginnen nadag ik mijn lange run gedaan had en deze week moesten er 12 mile of 19,31km afgelegd worden!  Ik verlang al tot de race er is, na al die weken trainen ben ik het eigenlijk wat beu om altijd te moeten lopen en verlang ik enorm om weer eens iets anders te doen :). Toch wel weer trots op mijn prestatie deze week.

Het was zalig weer dit weekend zondag; een californisch herfstweertje :)
 relaxen in het zonnetje
Om het weekend af te sluiten zijn we met z'n allen nog een wandelingetje gaan doen in de Ventura river - een prachtig stukje natuur in onze achtertuin!

Bij ons is dit weekend het uur veranderd en kregen we dus een uurtje bij. Alle uurwerken in het huis waren al aangepast aan de nieuwe tijd behalve onze wekkers, met als gevolg dat ik maandagochtend volledig in de war was. Terwijl ik dacht dat ik om 5u15 opstond, was het eingelijk nog maar 4u15. Gelukkig riep Bram me nog tijdig dat het veel te vroeg was...ik ben dan maar weer in bed gekropen met als resultaat dat we ons allen overslapen hebben. Jeez, wat een maandag! Soit, ondertussen staat het weekend weer bijna voor de deur en daar zijn we helemaal niet rouwig om - haha.

No comments: