11 November 2014

Gelukkige verjaardag Elise!

Zaterdag hebben we Elise's vierde verjaardag gevierd. Ze wordt nu toch zo snel groot (hier een filmpje van haar derde verjaardag). Iedere leeftijd heeft natuurlijk zijn milestones, zo genieten we van Zoe die nu in de lagere school zit en een grote meid aan het worden is, maar Elise is onze laatste kleine 'pruts' en ik wil er nog even van genieten dat ik ze zoals een kleine 'pruts' kan vasthouden. Stiekem hoop ik dat de tijd even kan stil blijven staan.
Dit jaar was het de eerste keer dat we voor Elise een feestje gepland hadden en de planning kon echt wel beter moet ik zeggen! De uitnodiging heb ik pas een week voor het feestje kunnen versturen (te druk gewoon), daarna moest ik nog een thema zoeken (het is My Little Pony geworden door het kostuum dat ze gekozen had voor Halloween), dan moest ik nog bijhorende versiering vinden en bestellen (thank goodness voor Amazon en prime delivery - wat zouden we zijn zonder!). Last but not least moet ik nog een activiteit vinden en het is een springkasteel geworden (yep, op woensdag beslist voor levering op zaterdag - only in Amerika!).
Het springkasteel was echt wel 'cool', het was een kasteel met klein hindernissenparkoers binnenin een een glijbaan aan de zijkant. Donderdagavond na het werk ben ik dan nog even in Oxnard moeten stoppen bij PartyCity waar je werkelijk alles kan vinden dat je nodig hebt om een feestje te organizeren. Ik moest de My Little Pony ballonnen, die ik online had gekocht, nog laten opblazen en ik had ook nog goodie bags nodig (van mij mag die traditie volledig geschrapt worden). Goodie bags zijn zakjes 'brol' waar de gastheer/vrouw toch redelijk wat voor betaalt en die gewoonlijk onmiddellijk bij thuiskomst na het feestje in de vuilbak vliegen.

Er waren zo'n 12 kindjes uitgenodigd (inclusief een grote broer of zus van sommigen) en Elise keek enorm uit naar haar feestje. Het springkasteel werd vrijdag geleverd en na school tot in de vroege avond hebben Zoe en Elise zich erop uitgeleefd. Het was super warm zaterdag en de kids waren nat van het zweet. Er waren bij sommigen heel wat traantjes gemoeid toen ze naar huis moesten en van bepaalde mama's kreeg ik in de vroege avond nog berichtjes met foto's van hun kids die knock-out in de zetel lagen van alle inspanning :). Gisterenochtend zag ik Jake's mama op school en die zei me dat Jake zondag opnieuw naar Elise wou komen om te springen op het springkasteel. Een leuk gevoel toch dat iedereen zich zo goed geamuseerd heeft.

De kids speelden 'wolf'': 1 kid was de wolf die de andere kids moest pakken. Duidelijk aan Elise's gezicht te zien dat ze de wolf is :)

 James in actie
 Zoe, Kohl (grote broer van Jake) en Drake
 Parker, die Elise een paar maand geleden ten huwelijk gevraagd heeft :)
 Zoe en Makayla (Elise's BFF)
En dan was het tijd voor de taart...

Elise was zo verlegen toen we voor haar begonnen te zingen; ze durfde niet opkijken - we zijn dat niet gewoon van haar.
Kaarsje uitblazen
fier als een gieter



De taart viel in de smaak

Nathan en Zoe 'are having a moment' :)

De dag nadien waren de kids (en wij) redelijk lui...als afsluitertje van het weekend zijn we nog even gaan wandelen...


Weeral een geslaagd weekend!

No comments: