21 February 2011

Just some stuff...

Vorige week heb ik op een avond een 'special treat' gekregen van papie omdat ik zo flink mijn bord had leeggeten...en kijk maar eens hoe gelukkig ik was met mijn ice cream!
Vrijdagavond is het hier enorm beginnen regenen en ook zaterdag hebben we heel wat regen gekregen wat wil zeggen dat het in de bergen (op 15 minuutjes rijden) flink wat gesneeuw had en dat zijn wij zondag eens gaan bekijken.
Later in de namiddag waren we uitgenodigd bij Ella voor haar 4de verjaardag. Het thema van het feestje was 'princesses' met kleurrijke cup cakes en veel trampoline springen (wat statische electriciteit opgeleverd heeft).
En zo was ons weekend alweer voorbij. Vandaag hebben we nog kunnen genieten van een extra dagje verlof omwille van 'Presidents day'.

No comments: