24 October 2010

Boo @ the Zoo en the Pumpkin Patch

Gisteren namiddag zijn we samen met Nathan en Martha en hun ouders naar Boo @ the Zoo geweest. Vorige jaar was ik nog iets te klein om te snappen wat dit precies was maar dit jaar was ik er helemaal klaar voor. Martha was verkleed in 'The Pink Panter', Nathan had een outfit van 'Thomas de Trein' gekozen en ik was 'Princes Belle' (met sieraaden van Princes Cinderella, aangezien mama die van Belle niet meer kon vinden, maar dat vond ik helemaal niet erg). Voor we vertrokken moest er nog even in de tuin geposeerd worden naast mijn vriend The Vampire.

De hele crew was om 16u30 van de partij en er werd lang en goed gefeest: we hebben veel snoepjes kunnen verzamelen tijdens het trick or treat-en, we hebben even voor mijn kasteel geposeerd, we hebben de pumpkin patch bezocht, ik heb een praatje gemaakt met een skelet op het kerkhof (en ik was niet bang!) en ik heb de raaf van de heks kunnen aaien. Om het evenement volledig af te ronden heb ik de dansvloer onveilig gemaakt. Oh ja, we zijn er zelfs ook Kevin Costner (de echte!) tegen het lijf gelopen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vandaag zijn we naar de Pumpkin Patch geweest om onze pompoen te kiezen voor Halloween. Papie ziet het al volledig zitten om mij te helpen met het versieren van mijn Halloween Pumpkin. Het resultaat volgt volgende week.
 
 
 
 
 
 

No comments: