07 September 2010

I am ready to be a big sister.

Vorige weekend zijn we met de hele familie naar Ikea geweest om mijn 'big sister' slaapkamer te gaan halen. Onze keuze viel op het Kura bed; het toffe aan dit bed is dat het op twee manieren kan opgezet worden. Ik kan eerst nog wat beneden slapen maar later kan het bed gewoon omgedraaid worden en kan ik via het trapje naar boven klimmen om boven te slapen.
's Avonds hadden we ook afgesproken bij Barbara en Peter voor een BBQ, Hilde en Stefaan waren er ook. Het was in ieder geval goed BBQ-weer: 41 graden in de schaduw.
Toen papa de volgende dag mijn bed in elkaar begon te steken bleek dat er verkeerde balken waren meegegeven. Maar nog erger was dat papa en mama daardoor ook beseften dat ze eigenlijk het verkeerde bed meegenomen hadden. De volgende dag zijn we dus nog maar eens naar Ikea gereden, 4 uur heen en terug... Gelukkig waren Barbara en Peter zo vriendelijk om ons nog eens te trakteren op BBQ.
Een ander heel belangrijk evenement was dat ik vorig weekend ook mijn tutje ben "verloren", dus voortaan moet ik zonder slapen.Tot mama en papa's grote verbazing is dit allemaal zonder veel tegenstribbelingen verlopen. Hieronder een paar foto's van mijn nieuwe slaapkamer.

No comments: