11 July 2010

Op stap met Nathan.

Zaterdag hadden we met Nathan en zijn ouders afgesproken in de Padaro Beach Grill in Carpinteria, waar ze een supergrote zandbak vol speelgoed hebben, speciaal voor de kindjes. Toen Nathan me zag kwam hij super snel in mijn armen gelopen, maar toch net iets te hard want we vielen beiden om en ik stootte mijn hoofd op de grond. Natuurlijk kwamen daar traantjes bij! Jammergenoeg waren mama en papa net te laat om dit grappige maar toch ook pijnlijke tafereel op foto/video vast te leggen.
Na een paar uurtjes spelen zijn we nog eens gaan wandelen aan het strand, waar we met de papa's wat in de zee konden pootje baden terwijl de zwangere mama's op het bankje aan het rusten (en kletsen) waren. Ja, Nathan krijgt er in eind augustus een broertje bij. Hopelijk komen mijn zusje en Nathan's broertje zo goed overeen als wij dan kunnen we dubbel daten :).
We hebben ook een paar leuke filmpjes van onze namiddag maar daar moet mama nog eventjes aan werken vooraleer ze op de blog kunnen.

Vandaag was rustdag en hebben we eigenlijk weinig gedaan. Hieronder toch nog een paar grappige foto's van mama en ik tijdens het avondeten: mmmm, lekkere mais.

No comments: