20 July 2010

Hot hot hot....

Vorige week was het weer gewoonweg zalig met temperaturen rond de 25-30 graden! Dinsdagmorgen stonden we op en scheen de zon volop - een verademing na weken van mistig weer. Vooral de in de voormiddag kon het koud zijn, als we chance hadden dan kwam de zon tegen de middag te voorschijn.

Op zaterdag konden we wat gaan afkoelen in de pool bij Nathan thuis. Ja, met zo'n stralend weer missen we ons zwembad wel!

Na al dat waterplezier ben ik als een blok in slaap gevallen. En zelfs na een paar uur rusten had ik het nog steeds lastig om wakker te worden.
ik doe heel eventjes mijn ogen open maar besluit toch nog maar wat verder te slapen

Zondag hebben we de dag doorgebracht aan het strand in Carpinteria met Damien "Dad", Sarah en Austin.
3 men and a little lady
het druk bevolkte Carpinteria strand
 
Het weekend heb ik afgesloten met een ferme rock-party; daarna was ik helemaal uitgeteld en klaar voor mijn bed.

No comments: