06 October 2023

Volleybal, Volleybal, Dance, PINK! en (nog maar eens) volleybal

Dinsdag hadden de Wildcats een wedstrijd tegen Santa Clara en alhoewel ze gewonnen hebben, hebben ze niet spectaculair goed gespeeld. 

Woensdag was het dan de beurt aan Elise en heeft zij haar eerste wedstrijd gespeeld met de Lady Rangers. Net zoals vorig jaar maakt ze deel uit van het Junior Varsity team van haar school. Ik moet zeggen dat ze echt wel een goed team hebben dit jaar. Voor de middenschool spelen ze 2 sets tot 25. Voor hun eerste wedstrijd hebben ze 1 set gewonnen…niet slecht dus! Het was enorm spannend want ons team stond redelijk wat achter naar dan was het aan Elise om op te zetten en zij heeft het team van 17 tot aan 25 gebracht #fieralseengieter natuurlijk.

 
Op 9 september is Elise gestart met recreatie volleybal bij Rice (zelfde club als Zoe). Ze heeft 1 keer les per week voor 2.5 uur en dat doet ze op zaterdag (net voor haar gymnastics training 😱😱). Ja, we hebben zeker ons werk om overal en op tijd op al onze afspraken te geraken. Elise's lessen eindigen op 17 oktober; we zien wel wat er daarna gebeurd.

All smiles (Elise is #17)


Donderdag heb ik een dagje vrijaf genomen en ben ik met Elise en haar dansklas mee geweest op hun fieldtrip. De studenten mochten meedoen aan een dansseminarie van 9 tot 1 waar ze een heleboel verschillende dansen geleerd hebben: breakdance, hip hop, contemporary, enz...


Rond 2u waren we terug en dan heb ik mij klaargemaakt om naar naar Los Angeles te vertrekken om PINK te gaan zien. Ik heb op het laatste moment een ticket gekocht...waarom niet. Wat een superavond en Pat Benetar zorgde voor het voorprogramma.





En terwijl ik aan het dansen was, was de rest van de familie aan het supporteren voor Zoe. Haar team moest tegen Thacher spelen, de voorlaatste wedstrijd in de League.






Vanavond vertrekken we voor een 3-daagse kampeertrip. We moeten er dringend eens tussenuit om de batterijen terug op te laden!

No comments: