15 August 2023

Summer Break: Belgie (26 juli - 4 augustus/14 augustus)

Tijdens onze trip in Londen kregen we het nieuws dat opa Jan gestorven was. Hij was eerder dit jaar 100 jaar geworden en alhoewel het altijd pijn doet om iemand te verliezen mogen we zeker toegeven dat hij een machtig leven heeft gehad. Wij waren super content dat we die periode in België waren en bij de familie konden zijn. Opa Jan was een zeer gerespecteerd man en heel graag gezien door zijn familie. Op 29 juli is hij begraven. 



De achterkleinkinderen

Op 31 juli zijn we voor een nachtje naar de Efteling getrokken met opa en oma. De kinderen waren er in 2019 nog geweest, maar voor Bram en ik was dat al een eeuwigheid geleden. Het is een prachtig park dat zowel oud als jong aanspreekt. Nu de kinderen groter zijn konden ze op alle attracties en Bram en ik hebben ons ook later overhalen om overal met hen mee te gaan! 






Begin deze zomer is de Barbie-film uitgekomen en aangezien het toch maar regende zijn we ook eens gaan kijken wat de hype was. Soit, er zaten een paar goede stukken in, maar wij vonden de film nogal lang en niet echt goed. 
Ken, Barbie & Skipper 😆😆

Vrijdag zijn Bram en de kinderen naar huis vertrokken, maar ik ben nog 10 dagen gebleven omdat mijn tante en nonkel hun 50ste huwelijksverjaardag vierden en ik dit zeker niet wilde missen. 






En na vier weken was het meer dan tijd om naar huis te gaan! Wat een leuke vakantie.

No comments: