20 September 2022

Social media

Insta, Facebook, Tiktok, Snapchat, enz...een oneindige keuze aan social media. Facebook is vooral gekend onder de 'oudere' mensen (ja, wij zitten ook in die categorie), terwijl Insta meer voor de millennials is en TikTok en SnapChat voor de jongere generatie zoals Zoe en Elise. Ik denk dat 90% van hun vrienden Snapchat en TikTok hebben. Ik ben er een beetje bang van eerlijk gezegd. 

Onlangs heb ik de TikTok documentaire bekeken op Amazon Prime (je kan die ook op YouTube bekijken: hier) en dat komt bij ons de deur niet in. Ondertussen heeft Zoe die ook bekeken zodat ze toch ook kan zien waarom ik dit niet zie zitten. Snap hebben we bij Zoe sedert dit weekend toegelaten. Ugh, van haar vrienden op school is ze de enige die dit nog niet heeft - soit, we houden het in de gaten. Elise heeft sedert dit weekend Insta. Ik heb toegang tot hun accounts via mijn telefoon zodat ik dit wat in de gaten kan houden. 

Scary! Maar wel mooie foto's met al die filters 😍

No comments: