30 September 2019

Sycamore Canyon camping

Het was alweer van juni geleden dat we nog eens met de groep samengekomen waren om te kamperen en we waren ook nog niet naar Sycamore Canyon geweest -  we keken dus enorm uit naar deze trip. Het was een van de kortere trips aangezien we pas vrijdagavond na het werk konden vertrekken.
Het weerbericht zag er niet schitterend uit (veel wind en wat lichte regen) maar uiteindelijk is het nog meegevallen. Zaterdagochtend, terwijl de papa's gaan fietsen waren, ben ik met de kinderen tot aan de zee gewandeld. Veel wind en reusachtige golven...veel te gevaarlijk om in het water te gaan maar toch leuk om even met de voetjes in het zand te zitten.
zie de donkere wolken in de verte








de mannen op de fiets

Nathan en James zijn pas zaterdag tegen de middag aangekomen. Altijd leuk om Zoe en Nathan samen te zien.

Tegen de late namiddag was de wind gaan liggen en zijn we nog eens tot aan het strand getrokken. Zalig zonnetje, lekker relaxen, bijkletsen, en luieren....

de 3 musketeers

Ondertussen hebben we ook nog eens met onze Dutch Oven geƫxperimenteerd: croissants voor ontbijt en nachos als aperitief...heerlijk - zie al die kinderhandjes in de pot!


En terwijl iedereen zondagochtend op het gemak wakker werd, ben ik vertrokken voor een run van 12 mijl (19km)...zalige omgeving om te lopen. Tijdens mijn opwarming stond ik plots oog in oog met een hertje. Niet zeker wie het meest verschoten heeft!! Gewoonlijk loop ik met muziek maar aangezien het nog zo vroeg was en er niet veel volk op het pad was (en het feit dat ik zo verschoten was van dat hertje), heb ik toch mijn muziek toch maar afgezet...voor zover ik kon zien waren enkel de vogels en de konijntjes wakker maar ik wilde toch het risico niet lopen om door een beer verrast te worden...

No comments: