27 June 2016

Ik verveel me...

helemaal niet!!! Ondertussen is de familie terug maar ik heb het een hele week moeten horen: "You must miss them" and "I am sure you will be so happy when they are back; are you lonely?" En diezelfde mensen stonden nog meer versteld als ik hen zei dat ik helemaal niet 'lonely' was, en eigenlijk zelfs tijd tekort had. Natuurlijk was het super om iedereen terug te zien maar ik ben helemaal niet eenzaam geweest en heb met volle teugen genoten van de tijd voor MEZELF!!

Vorige week zaterdag ben ik een hele dag naar LA geweest naar het evenement "Yoga Day LA", super tof...ergens in downtown LA (ik zou er de weg naartoe zonder GPS niet meer terugvinden), op de terugweg ben ik efkes gestop in de mall om mijn nagels te laten doen (iets wat ook anders ook maar zelden gebeurd), en s' avonds ben ik met Stella op restaurant geweest.

 Live yoga van bekende Rainbeau Mars
Muziek en meditation van de bekende Philip Fraser; een hele unieke ervaring

De dag nadien, zondag, was vadertjesdag maar daar moest ik mij dit jaar eens niks van aantrekken LOL. Samen met vrienden (die wel vadertjesdag vierden) ben ik naar de nieuwe Topa Mountain winery geweest in Ojai voor een father's day picnic en wine tasting.

Ondertussen had ik deze foto nog doorgestuurd gekregen van de girls...

Vorige week heb ik iedere avond een film kunnen bekijken; iets waar anders geen tijd voor is.
Vrijdag had ik een dagje verlof genomen en ben ik met een vriendin de hele dag naar de Ojai Valley Inn & Spa geweest voor een massage en gezichtsverzorging - heaven!!
Zaterdag ben ik opnieuw richting LA getrokken voor een girls night out met Edine: we zijn naar Church and State gaan eten (een super gezellig franse bistro) en achteraf hebben we nog eens een stapje gezet downtown en zijn we naar de Vault geweest (een nachtclub in een oude bankkluis waar we totaal niet in het geheel pastten :)).
Zondagochtend ben ik nog even gaan kuieren in Santa Monica vooraleer ik the gang weer mocht gaan oppikken...kwestie van iedere minuut te benutten :)

No comments: