05 June 2016

Het is gedaan....

Het schooljaar voor Zoe en Elise zit erop....weliswaar iets vroeger dan normaal (hier eindigt het schooljaar op 15 juni) want ze zijn gisteren met Babou naar Frankrijk/Belgie vertrokken voor 3 weken. Tijdens de laaste week wordt er toch niet zoveel meer uitgestoken en de ticketten waren een stuk goedkoper dus zat ik er niet mee in om hun vakantie een weekje vroeger te laten beginnen.
Het was met gemengde gevoelens dat ik mijn meisjes achterliet; aan de ene kant super content voor hen maar toch wat angstaanjagend aangezien we nog nooit zonder hen beide geweest zijn, toch niet langer dan 1 nacht en nu is het voor 3 weken! Ik zal niet weten wat te doen met mezelf :). Ik heb me heel goed kunnen houden in de luchthaven maar eens daarbuiten heb ik met toch niet meer kunnen inhouden hoor...

Nog een fotootje voor het vertrek

Elise heeft de 'graduation party' moeten missen...hieronder een foto van haar klasgenootjes.
En volgens haar raport, toch mooie vooruitgang geboekt dit jaar.

En nog een foto van de kids tijdens de Open House een paar dagen geleden.

No comments: