19 August 2013

De zomer van 2013 - deel 2

Op 10 juli ben ik vertrokken naar Frankrijk om Zoe te gaan ophalen na een maand vakantie in Europa. Een deel van haar vakantie heeft ze in Belgie doorgebracht en een deel in Frankrijk. Bram en ik hebben tijdens die periode nog eens van het leven met 1 kindje kunnen genieten - jeez, what an easy life! En Elise genoot ervan dat ze alle aandacht kreeg.
 Beste vrienden
We zijn niet naar de stoet gaan kijken voor de 4th of july, maar toen we in de namiddag gingen wandelen zagen we deze grappige fiets en Elise kon het natuurlijk niet laten om er eens te gaan opzitten.
Baby on the head - Elise in het restaurant

Het was super on Zoe terug te zien; een maand is toch lang. Maar ze heeft zich zo geamuseerd dat het zeker voor herhaling vatbaar is, misschien kan Elise zelfs me volgend jaar.


in pretpark Aviflora
 Zoe met haar belgische vriendinnetje, Megan

In Frankrijk heb ik ook mijn metekindje voor het eerst kunnen ontmoeten. De kleine Camille heeft mijn hartje gestolen. Zo'n lief en braaf kereltje!
een glunderende oma
 Oma en opa
 Petje en Zoe
Ik ben slechts 5 dagen gebleven maar het was een super bezoek en heel leuk om familie terug te zien.

No comments: