20 May 2013

Mommy and Zoe time

Zaterdag zijn Zoe en ik er even alleen op uit geweest naar het beauty salon voor manis en pedis. Zalig gewoon en heel leuk dat ik dit nu met mijn dochter kan doen. 's Avonds zijn Bram en ik op date night geweest, het was ondertussen ook alweer een paar maanden geleden; aperitief en hapjes in de Barrel 33 en dan diner @ the Ranch House. We hebben er van genoten!
We zijn met de fiets downtown gereden en onderweg zijn we even uitgemaakt voor 'agressive bike riders' - dit kwam van een oud madammeke die vond dat we haar kleine hond bang maakten....wat moesten we daar op gaan zeggen.

Zondag hebben we weer wat zitten prutsen in ons huis. Bram heeft de porch afgebroken en ik heb onze kandelaars een ander kleurtje gegeven. (ik had ze vorig jaar voor een prijsje kunnen kopen met de bedoeling om ze te schilderen - het was er gewoon nog nooit van gekomen. Fantastisch wat je met spray paint kan doen!
Before
voor
After
na
Close up
close up

En bij deze nog een paar leuke foto's van dit weekend.
Ready for gymnastics
Zoe heeft een nieuw pakje voor haar gym les (met beenverwarmers en al)

Little Miss Elise
Nog een leuke foto van Elise

Sunday evening S'mores
s'mores als afsluiter van het weekend.

En volgende week is het een lang weekend met Memorial Day. Dat weekend is de zogezegde 'officiele' start van de zomer en is gekenmerkt door BBQ's en parades! Wij starten dit jaar een traditie met "our first annual backyard camping fest ten huize Sercu....verslag volgt volgende week.

No comments: