28 May 2013

Badkamer

En wat zouden jullie zoal doen als je een lang weekend hebt? (Gisteren waren we nog een dagje thuis voor Memorial Day) Wel, ik heb mijn badkuip en tegels gerefinished. Content van het resultaat? Enorm. Zou ik het nog eens doen? Waarschijnlijk niet, toch zeker niet met spray paint.
Spray paint vliegt overal met als resultaat dat ik uren heb gekuist (gisteren en vandaag) om de spray paint mist overal van te krijgen - ik zat er het meeste mee in met onze houten vloeren. De badkamer is nog niet af maar het einde is in zich.
Nog te doen: vloer refinishing (walk in the park nu ik de techniek onder de knie heb maar dan zonder spray paint), kastje schilderen, nieuw werkblad op de kast en nieuw kraantje - ik hou jullie op de hoogte van mijn project. Hieronder een paar voor en na's van mijn bad.
 Voor
Na

No comments: