06 January 2012

Happy Anniversary

Vandaag hebben we onze 6de huwelijksverjaardag gevierd (en 13 jaar samen). 
 (de foto's zijn getrokken op het feestje van mijn werk op 3 december - herkennen jullie de outfit nog)

Bram en ik waren het eigenlijk helemaal vergeten! Dit is ons eerder al eens overkomen toen Nils ons een berichtje stuurde om er ons aan te herrinneren. Ik had er toch wel als eerste aangedacht (ik had op het mijn Facebook pagina zien staan - haha dank u Facebook), en toen heb ik Bram maar snel een tekstberichtje gestuurd. Toen we laatst in Belgie waren heb ik tussen een hoop papieren een kopij van onze uitnodiging gevonden.  



2 comments:

Kristel Holsbeek said...

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag!!

mientje said...

Hallo Bram en Evy,

Zopas wat zitten surfen op jullie Blog.
Eerst en vooral een gelukkig en gezond 2012 voor jullie allemaal !
Ook proficiat met jullie 6de huwelijksverjaardag !
Hoe was de reis naar Mexico en hoe gaat het met oma Katrien en opa Jo ? Ook zij verdienden hun vakantie en waar kan dit beter dan in het bijzijn van hun kinderen !
Zelf mochten we dit smaken toen we met heel ons eigen nest te gast waren met Kerstmis bij Jo en Katrien.
Vele groetjes van ons beiden,

Martine en Johny

johny.demey@telenet.be
tvp.martine@gmail.com