03 August 2010

Een druk weekend.

Zaterdag was ik uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Liam (2  jaar oud). Het werd een super leuke namiddag. Liam is verzot op auto's en dat kon je merken aan de schitterende taart die zijn mama speciaal voor hem had laten maken, het leek zonde om ze in stukjes te snijden. Ondertussen heb ik ook mijn eerste autorijlessen achter de rug (zie video), nu nog een dikke 13 jaar wachten en dan mag ik met een echte auto de straat op. Liam had voor de gelegenheid een Spiderman springkasteel gehuurd. Het duurde wel efkes vooraleer ik er alleen op durfde maar eens ik mijn schrik had overwonnen was ik er niet meer uit te krijgen. Na een goeie 3 uur springen en spelen viel ik onmiddellijk in slaap in de auto toen we naar huis gingen. What a great party, Liam!



De dag nadien zijn Ella en Hamish op bezoek gekomen om te brunchen. Terwijl de grote mensen aan het kletsen waren konden wij naar hartelust spelen. Hieronder kan je zien hoe goed Ella kan dansen: ze danst de merengue met Dora! Ik hield mij liever afzijdig, die Dora is veel te luid en te druk voor mij. Papa en mama hadden voor de gelegenheid weer lekker gekookt, vooral de versgemaakte chocolademousse vonden wij super!

No comments: