12 August 2010

The 100 day mark!

Vanaf nu kan het aftellen toch beginnen: binnen 100 dagen wordt mijn zusje verwacht. De zwangerschap verloopt vlotjes en mama heeft geen echt klachten, ze wordt gewoon met de dag ietsje ronder (haha).
Verder verloopt alles hier zijn gewone gangetje en zijn er niet echt speciallekes te melden behalve deze:
1/Ik ben nogal bezeten van het hele pipi-doen gedoe. Alhoewel ik nog niet echt op het potje pipi heb gedaan blijf ik echt mijn best doen maar ik wil alleen maar op het grote toilet. Uiteraard wil ik alles zelf doen: broek af, pamper af en zelf op de WC klimmen. Eerder deze week ben ik echter in 'de pot' gevallen - wat een schok, en mama maar lachen met mij!
2/Ik ben mijn "Why?" fase gestart, waarschijnlijk tot grote ergernis van mijn ouders. Bij alles wat er gevraagd, gezegd of gedaan wordt moet ik weten "Why?".
3/Spiderman is mijn beste vriend. Wanneer mama of papa iets zeggen wat ik niet leuk vind begin ik heel hard "Spiderman!" te roepen in de hoop dat hij me zal komen redden (ik heb hem nog niet gezien).

No comments: