17 April 2023

Pismo Beach Camping

Deze Spring Break hadden we eigenlijk in the Grand Canyon en Sedona moeten zitten, maar dat hebben we op het laatste moment moeten afzeggen door Bram zijn werk. Toch wilden we er graag een paar dagjes van tussenuit...het is Pismo Beach geworden, niet hetzelfde natuurlijk, maar het heeft ons toch deugd gedaan. Onze kampeerplaats was vlak aan het strand, maar door de bomen zaten we toch wat beschut van de wind want alhoewel de zon uitzat was het niet warm. 


Making Bram happy with a bike ride 😉...anything for my love!


My mini-me, Zoe



Geheel onverwachts kregen we op onze camping bezoek van Barbara, Peter & Co die vrienden van hen ging ophalen in LA. Op hun terugweg naar Noord-Californië zijn ze even bij ons gestopt. En..zoals het alleen kan wanneer je Belgen ontmoet dan ken je de mensen eigenlijk al...toch ten minste via via. En dat was ook deze keer het geval. De kinderen van Katelijne en Gert gaan namelijk samen naar school met de kinderen van mijn nicht en Katelijne is dan ook nog eens van dezelfde stad als ik. Beiden geboren en getogen in Torhout; haar vader heeft zelfs les gegeven in de school waar ik naartoe ben gegaan alhoewel ik van hem geen les gekregen heb. Het is een kleine wereld!!

No comments: