18 February 2023

Gliders Invitational in Ontario

De tweede competitie van het seizoen was in Ontario, weer niet bij de deur. Het team was redelijk gestresseerd want de coach had van allemaal hun routines veranderd op de bars en de vault. Elise was er al de hele week mee bezig want haar routine op de bars lukte niet. 
Tijdens de opwarming ging het ook van kwaad naar erger want het ging helemaal mis en toen wilde ze graag haar oude routine doen, maar van de coach mocht dat niet dus kwamen er dikke tranen. Ik begrijp heel goed dat ze begon te panikeren want op een competitie krijg je ook maar 1 kans dus is het normaal dat je het goed wilt doen.
Als ouder is het verschrikkelijk om dat vanop een afstand te moeten aanzien. Ze heeft daar zo hard voor gewerkt en ik vraag me ook af waarom het nu nodig was om een week voor deze competitie hun routine te moeten veranderen, maar het is best dat ik me daar niet mee begin te moeien. Uiteindelijk heeft ze haar routine kunnen doen en heeft ze maar liefst een 9.4 gescoord voor dat evenement. Vault was eigenlijk ook goed, net geen 9, maar ze maakt goede vooruitgang. 

No comments: